Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary
Herb Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary

Czwartek 23.03.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informatycy

Imię i nazwisko: Maciej Janas
E-mail: maciej.janas
Telefon: 75 64 56 117
Lokalizacja: pokój nr 28, II piętro budynku głównego
Zakres obowiązków

  1. Utrzymanie ciągłości pracy sprzętu komputerowego i sieci. Usuwanie usterek. Ocena przydatności.
  2. Naprawa, konserwacja i rozbudowa sprzętu komputerowego oraz istniejącej sieci i związane z tym zakupy.
  3. Obsługa  systemu ePUAP i innych systemów związanych z elektroniczną obsługą klienta oraz pełnienie funkcji Administratora Lokalnego ePUAP w ramach administrowania aplikacją obsługiwaną w Punkcie Potwierdzającym Profile Zaufane.
  4. Wdrożenie i  obsługa systemu Źródło w ramach systemu pl.ID oraz pełnie związanych z tym funkcji :
    • LAS -  Lokalny Administrator Systemu :
      • weryfikacja urządzeń, które w ramach inwentaryzacji sprzętu w gminie/urzędzie nie zostały określone, jako sprawne lub co, do których pojawiły się wątpliwości;
      • pomoc pozostałym urzędnikom w zakresie recertyfikacji kart;
      • pomoc w zakresie weryfikacji konfiguracji systemu dla użytkowników końcowych;
      • wprowadzanie/zgłaszanie błędów do systemu ITSM (IT Service Management) wykrytych przez testerów w fazie testów oraz ujawnionych przez użytkowników końcowych po uruchomieniu systemu w dniu 1 stycznia 2015 r.;
      • współpraca z osobami testującymi oraz użytkownikami w zakresie wymiany informacji o zgłoszeniach w systemie ITSM;
    • LAR – Lokalny Administrator Ról :
      • zarządzanie uprawnieniami użytkowników upoważnionych do pracy w aplikacji Źródło;
      • wnioskowanie o wydanie/unieważnianie certyfikatów służących do uwierzytelniania użytkowników w aplikacji Źródło;
    • LAO – Lokalny Administrator Obiektu
      • udostępnianie pomieszczeń technicznych oraz pomoc i nadzór nad wdrażaniem wydzielonej sieci telekomunikacyjnej na potrzeby działania systemu pl.ID;
      • usuwanie usterek związanych z wydzieloną siecią systemu pl.ID;
  5. Szkolenie pracowników z obsługi systemu obiegu dokumentacji, pomoc merytoryczna przy jego obsłudze.
  6. Pomoc w obsłudze systemów informatycznych stosowanych w Urzędzie.
  7. Zakup i utrzymywanie aktualności podpisów elektronicznych.
  8. Techniczna obsługa archiwum elektronicznego.
  9. Zabezpieczenie dostaw materiałów komputerowych.
  10. Redagowanie, prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej.
  11. Nadzór nad archiwizacją zapisów z kamer monitoringu, udostępnianie zapisów odpowiednim służbom.
  12. Wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonych.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Krzysztof Radomski
(2008-02-22 14:31:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Maciej Janas
(2016-11-03 09:19:46)
 
 
ilość odwiedzin: 3111672

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X