Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary
Herb Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary

Wtorek 20.11.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Stanowisko ds. księgowości

Imię i nazwisko: Agata Sienkiewicz
Telefon: (75) 64 39 223
E-Mail: agata.sienkiewicz

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w zakresie wydatków z zakresu zadań własnych, powierzonych:
    • księgowa ewidencja kosztów, wydatków,
    • ewidencja prawnego zaangażowania wydatków budżetowych,
    • ewidencja wydatków strukturalnych.
  2. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w zakresie wydatków z zakresu zadań zleconych.
    • księgowa ewidencja kosztów, wydatków,
    • ewidencja prawnego zaangażowania wydatków budżetowych,
    • ewidencja wydatków strukturalnych.
  3. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne.
    • księgowa ewidencja kosztów, wydatków,
    • ewidencja prawnego zaangażowania wydatków budżetowych,
    • ewidencja wydatków strukturalnych.
  4. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w zakresie wydatków z zakresu „środków pomocowych”:
    • ewidencja księgowa wydatków - w przypadku braku wydzielonego rachunku bankowego projektu:,
    • ewidencja prawnego zaangażowania wydatków budżetowych – wg umów,
    • ewidencja wydatków strukturalnych - w przypadku braku wydzielonego rachunku bankowego projektu:.
  5. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie wydatków.
  6. Księgowa ewidencja raportów kasowych (wydatków), ich kontrola, podpisywanie dowodów wypłaty „KW”.
  7. Prowadzenie syntetycznej ewidencji wartościowej w zakresie wartości niematerialnych i prawnych.
  8. Prowadzenie syntetycznej ewidencji wartościowej w zakresie pozostałych środków trwałych.
  9. Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z właściwym wykonywaniem obowiązków należących do Referatu Księgowości Urzędu Miejskiego w Kowarach.
  10. Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji księgowej związanej ze stanowiskiem pracy.
Wytworzył:
Udostępnił:
Krzysztof Radomski
(2008-02-25 10:56:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzysztof Radomski
(2016-01-12 10:48:53)
 
 
ilość odwiedzin: 4760197

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X