Stanowisko ds. kontroli

Imię i nazwisko: Barbara Siekaczyńska
Telefon: 75 64 39 234
E-mail: barbara.siekaczynska
Lokalizacja: pokój nr 23

Zakres obowiązków:

  1. Przygotowywanie i aktualizacja procedur kontroli;
  2. Planowanie, organizowanie i prowadzenie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kowary, w tym w Instytucjach Kultury oraz w podmiotach, którym zostały przekazane przez Gminę środki publiczne lub mienie komunalne;
  3. Sporządzanie protokołów, opracowywanie zaleceń, wniosków  pokontrolnych i przygotowywanie wystąpień pokontrolnych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Burmistrzowi;
  4. Sporządzanie i przedstawianie Burmistrzowi rocznych sprawozdań z zakresu przeprowadzonych kontroli;
  5. Sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych;
  6. Sygnalizowanie dostrzeżonych lub stwierdzonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego lub jednostek organizacyjnych;
  7. Sporządzanie analizy  obszarów ryzyka w zakresie działania jednostek organizacyjnych;
  8. Przechowywanie, udostępnianie dokumentacji z kontroli prowadzonych przez organy zewnętrzne, współpraca w czasie kontroli, nadzór nad realizacją wydanych przez nie zaleceń;
  9. Udzielanie informacji publicznej z zakresu swojego stanowiska pracy;
  10. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji;
  11. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy, zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością;
  12. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki