Zastępca Naczelnika Wydziału ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i gospodarki przestrzennej

Imię i nazwisko: Ewelina Młotkowska
Telefon: 75 64 39 228
E-mail: ewelina.mlotkowska
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 3, parter

Zakres obowiązków:

  1. Nadzoruje wykonywanie czynności służbowych przez pracowników wydziału w zakresie:
    • sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych,
    • sprzedaży nieruchomości  niezabudowanych i zabudowanych,
    • przekształcania prawa użytkowania wieczystego,
    • aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego,
    • przygotowania uchwał Rady Miasta w zakresie obrotu nieruchomościami,
    • dzierżawy nieruchomości,
    • rolnictwa i leśnictwa,
    • zlecania operatów szacunkowych nieruchomości,
    • naliczania podatku od nieruchomości zasobu gminnego,
    • tworzenia i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego.
  2. Prowadzenie ewidencji mienia.
  3. Sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań.
  4. Zlecanie opracowań geodezyjnych.
  5. Przygotowywanie oświadczeń o rezygnacji bądź korzystaniu z prawa pierwokupu nieruchomości.
  6.  
  7. Wydawanie decyzji zatwierdzającej podziały nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami.
  8. Realizowanie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości przez gminę w tym komunalizacja, przyjmowanie darowizn i spadków.
  9. Prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów stanowiących własność gminy a osobami fizycznymi i prawnymi.
  10. Prowadzenie postępowań scalania gruntów gminnych.
  11. Prowadzenie postępowań rozgraniczania nieruchomości.
  12. Prowadzenie ewidencji nazw ulic, nieruchomości oraz nazw miejscowości.
  13. Nadawanie nieruchomościom numeracji porządkowych i nanoszenie ich do systemu elektronicznego.
  14. Opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie nadania nazw ulic.
  15. Opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi.
  16. Ustanawianie i wygaszanie trwałego zarządu.
  17. Występowanie z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne.
  18. Prowadzenie spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę.
  19. Opracowanie analiz i strategii z zakresu gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi mienie gminy.
  20. Współdziałanie:
    • w realizacji strategi rozwoju gminy i jej promocji,
    • w sporządzaniu planów rozwoju gminy i budżetu miasta.
  21. Wykonywanie zadań i czynności wynikających ze statutu gminy, regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy.
  22. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Radomski Krzysztof
(2008-04-03 10:13:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2024-08-21 11:22:19)