Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej

Imię i nazwisko: Anna Jabłońska - Zub
Telefon: 75 64 39 232
E-mail: anna.jablonska
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 8, I piętro

Zakres obowiązków:

  1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej i jej komisji, w tym:
    • organizacyjne przygotowanie posiedzeń, opracowywanie materiałów obrad,
    • uczestniczenie i obsługa posiedzeń sesyjnych rady,
    • zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje rady i posiedzenia komisji,
    • przyjmowanie korespondencji kierowanej do rady,
    • czuwanie nad terminowością załatwiania spraw.
  2. Prowadzenie rejestru projektów uchwał rady i uchwał rady, wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i wniosków radnych.
  3. Edycja uchwał, w tym przekazywanie uchwał do wojewody, Regionalnej Izby Obrachunkowej a także przekazywanie uchwał do publikacji jeżeli wynika to& z przepisów prawa oraz na tablicy ogłoszeń Rady Miejskiej.
  4. Prowadzenie rejestrów rozstrzygnięć nadzorczych i wskazań Wojewody.
  5. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Miejskiej.
  6. Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego.
  7. Czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji oraz interpelacji i wniosków radnych przez organy samorządowe instytucje i jednostki.
  8. Opracowywanie projektów planów pracy Rady Miejskiej w tym programu działania rady na okres kadencji oraz rocznego planu pracy i informowania zainteresowanych o zadaniach wynikających z uchwalonych programów i planów.
  9. Udział w opracowywaniu projektów uchwał rady, wniosków i opinii komisji.
  10. Organizacja i przeprowadzenie wyborów ławników.
  11. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych i burmistrza.
  12. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi oraz oświadczeniami o działalności gospodarczej, umowach cywilnoprawnych i zatrudnieniu pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz oświadczeniami majątkowymi osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminną osobą.
  13. Współpraca z Administratorem Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie wynikającym z ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i in.
  14. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami na realizację zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
  15. Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
  16. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
  17. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji z zakresu swojego stanowiska pracy zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
Wytworzył:
Udostępnił:
Radomski Krzysztof
(2008-02-22 14:27:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Dmochowski Mariusz
(2024-08-20 10:19:41)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki