☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary
Herb Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary

Środa 11.12.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej

Imię i nazwisko: Anna Jabłońska - Zub
Telefon: (75) 64 39 232
E-mail: anna.jablonska
Lokalizacja: pokój nr 26, II piętro budynku głównego
Zakres szczegółowych obowiązków pracownika

  1. Obsługa kancelaryjno- biurowa Rady Miejskiej i jej komisji, w tym:
  • organizacyjne przygotowanie posiedzeń, opracowywanie materiałów obrad,
  • uczestniczenie i obsługa posiedzeń sesyjnych rady,
  • zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje rady  i posiedzenia komisji,
  • przyjmowanie korespondencji kierowanej do rady,
  • czuwanie nad terminowością załatwiania spraw.
  1. Prowadzenie rejestru projektów uchwał rady i uchwał rady, wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i wniosków radnych.
  2. Edycja uchwał, w tym przekazywanie uchwał do wojewody, Regionalnej Izby Obrachunkowej a także przekazywanie uchwał do publikacji jeżeli wynika to z przepisów prawa oraz na tablicy ogłoszeń Rady Miejskiej.
  3. Prowadzenie rejestrów rozstrzygnięć nadzorczych i wskazań Wojewody.
  4. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Miejskiej.
  5. Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego.
  6. Czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji oraz interpelacji i wniosków radnych przez organy samorządowe instytucje i jednostki.
  7. Opracowywanie projektów planów pracy Rady Miejskiej,  w tym programu działania rady na okres kadencji oraz rocznego planu pracy  i informowania zainteresowanych o  zadaniach wynikających z uchwalonych programów   i planów.
  8. Udział w opracowywaniu projektów uchwał rady, wniosków i opinii komisji.   
  9. Organizacja i przeprowadzenie wyborów ławników.
  10. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych i burmistrza
  11. Prowadzenie spraw  związanych z oświadczeniami majątkowymi oraz oświadczeniami o działalności gospodarczej, umowach cywilnoprawnych i zatrudnieniu pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz oświadczeniami majątkowymi osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminną osobą.
  12. Współpraca z Administratorem Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie wynikającym z ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i in.
  13. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Krzysztof Radomski
(2008-02-22 14:27:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Mariusz Dmochowski
(2019-11-15 09:46:53)
 
 
ilość odwiedzin: 5723929

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X