Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary
Herb Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Kowary

Poniedziałek 23.10.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Miejskiej

Imię i nazwisko: Emilia Żuromska
Telefon: (75) 64 39 232
E-mail: emilia.zuromska
Lokalizacja: pokój nr 26, II piętro budynku głównego

Zakres obowiązków

  1. Obsługa kancelaryjno- biurowa Rady Miejskiej i jej komisji, w tym:
    • organizacyjne przygotowanie posiedzeń, opracowywanie materiałów obrad,
    • zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje rady  i posiedzenia komisji,
    • protokołowanie posiedzeń sesyjnych rady,
    • protokołowanie posiedzeń komisji i innych zespołów (pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z pracownikiem),
    • przyjmowanie korespondencji kierowanej do rady,
  2. Prowadzenie rejestru projektów uchwał rady i uchwał rady, wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i wniosków radnych.
  3. Edycja uchwał, w tym przekazywanie uchwał do wojewody, Regionalnej Izby Obrachunkowej a także przekazywanie uchwał do publikacji jeżeli wynika to z przepisów prawa oraz na tablicy ogłoszeń Rady Miejskiej.
  4. Prowadzenie rejestrów rozstrzygnięć nadzorczych i wskazań Wojewody.
  5. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Miejskiej.
  6. Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego.
  7. Czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji oraz interpelacji i wniosków radnych przez organy samorządowe instytucje i jednostki.
  8. Opracowywanie projektów planów pracy Rady Miejskiej,  a w tym programu działania rady na okres kadencji oraz rocznego planu pracy  i informowania zainteresowanych o  zadaniach wynikających z uchwalonych programów   i planów.
  9. Udział w opracowywaniu projektów uchwał rady, wniosków i opinii komisji.  
  10. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych.
  11. Prowadzenie spraw  związanych z oświadczeniami majątkowymi oraz oświadczeniami o działalności gospodarczej, umowach cywilnoprawnych i zatrudnieniu,  wynikającymi  z art. 24j ustawy o samorządzie gminnym,  pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  12. Współpraca z Biuletynem Informacji Publicznej w zakresie wynikającym z ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  13. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Wytworzył:
Udostępnił:
Krzysztof Radomski
(2008-02-22 14:27:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Maciej Janas
(2016-10-19 10:25:27)
 
 
ilość odwiedzin: 3510092

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X