Stanowisko ds. zamówień publicznych

Imię i nazwisko: Łukasz Domurat
Telefon: 75 64 39 225
E-mail: lukasz.domurat@kowary.pl​​​​​​​
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 5, parter

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym m.in.:
    • przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia,
    • przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert,
    • weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
    • przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
    • obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
    • zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
    • uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego,
    • udział w czynnościach kontrolnych,
    • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
    • wspieranie pracowników Urzędu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej,
    • opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
      1. dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
      2. specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami,
      3. warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego,
      4. ogłoszenia o zamówieniu,
      5. ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
      6. protokołu z postępowania,
      7. ogłoszenia o wykonaniu umowy.
    • sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,
    • opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych,
    • opracowanie planu postępowań,
    • dbanie o terminowy zwrot wadium,
    • archiwizacja dokumentacji przetargowej.
  2. Współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania.
Wytworzył:
Udostępnił:
Radomski Krzysztof
(2015-08-07 09:17:29)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Piwowar
(2024-12-06 10:36:52)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki